Trending Now

” စိတ် ရှင်း ရှင်း ထား ပါ “

Spread the love

” စိတ် ရှင်း ရှင်း ထား ပါ ” 

EPN
ဆောင်းပါး၊ မေ ၁၁

ပို့ မယ့် ပို့ ကူ တို့ ရောက် အောင် ပို့ ပါ လို့ မြန် မာ စ ကား ရှိ တယ် ။

သ ဘော က တော့ အ ဆုံး အ ထိ ရောက် အောင် ပို့ ပေး ပါ ပေါ့ ။ ကူ တို့ ဆိပ် ဆို တာ ကို တော့ သိ ကြ မှာ ပေါ့ ။

စာ ရေး တာ ကြာ လာ တော့ စာ ကို စဉ်း စား ပြီး မ ရေး တော့ ဘူး စိတ် ထဲ ပေါ် လာ တာ ချ ရေး လိုက် တော့ တယ် ။ ဒါ ပေ မဲ့ အ ခု နောက် ပိုင်း ပုဒ် မ တွေ အ သုံး ပြု တာ များ လာ တဲ့ အ ပြင် အ စွဲ တွေ ကြီး လာ ကြ တော့ စ ကား လုံး သ တိ ထား လာ ရ တယ် ။ ဒီ တော့ စာ ရေး ရ တာ မ လွတ် လပ် တော့ ဘူး ။

ဒီ အ ခါ စာ ကို ပ ရိ ယာယ် နဲ့ ရေး ရ တာ တွေ လည်း ရှိ လာ သ လို အ ကွက် ကျော် ပြီး ရေး ရ တာ တွေ လည်း ရှိ လာ တယ် ။ လုံး ဝ မ ထိ ရ မယ့် အ ရာ တွေ လည်း ရှိ လာ တယ် ။ ဒီ တော့ စာ ဖတ် သူ တွေ ဆန့် ကျင် လာ တာ တွေ့ လာ ရ တယ် ။ ကိုယ် က ရေး တာ ဒီ ဟာ ဖြစ် ပေ မယ့် ဖတ် တဲ့ သူ က ဟို ဟာ လို့ ထင် နေ ကြ တာ ခ ဏ ခ ဏ ပါ ။

ဘယ် လို ပဲ ဖြစ် ဖြစ် စာ ကို စိတ် ရှင်း ရှင်း နဲ့ ပဲ တည့် တည့် ရေး ပါ တယ် ။

ဒါ ကြောင့် စာ ဖတ် သူ က စာ ဖတ် ရင် စိတ် ရှင်း နဲ့ ဖတ် ဖို့ လို တယ် ။

တစ် ဖက် ဖက် က ကြည့် ဖတ် ရင် စာ ရဲ့ သ ဘော နဲ့ ဆို လို ရင်း ကို ဘယ် လောက် ပ ညာ တွေ တတ် ပါ တယ် ပြော ပြော နား လည် မှာ မ ဟုတ် ဘူး ။ ဥ ပ မာ

ဒီ လို အ ကြောင်း ကို လုပ် တဲ့ ဝန် ကြီး ချုပ် ကို ဖြစ် နိုင် ရင် ကြိမ် လုံး နဲ့ တင် ပါး ကို ခပ် စပ် စပ် လေး ရိုက် လိုက် ချင် တယ် လို့ စာ ထဲ မှာ ထည့် ရေး တယ် ဆို ပါ စို့ ။ ဝန် ကြီး ချုပ် က သူ့ ကို ကြိမ် လုံး နဲ့ ရိုက် မယ် ပြော လို့ ၅၀၅( ခ ) နဲ့ တ ရား စွဲ မယ် ဆို အ ဓိ ပါ္ပယ် ရှိ လား ။ ဝန် ကြီး ချုပ် ကို ထောက် ခံ တဲ့ သူ က ၆၆( ဃ ) နဲ့ တ ရား စွဲ မယ် ဆို ဖြစ် သင့် သ လား ။

တ ကယ် ရိုက် မှာ မ ဟုတ် သ လို တ ကယ် လည်း ရိုက် လို့ ရ တာ မှ မ ဟုတ် တာ ။

လုပ် ခဲ့ ရင် ပ ညာ မဲ့ တဲ့ အ ဓိ ပါ္ပယ် မ ရှိ လုပ် ရပ် ပဲ ပေါ့ ။ တ ရား ရုံး ရောက် သွား လည်း အ နိုင် ကျင့် ပြီး သာ အ နိုင် ယူ လို့ ရ ရင် ရ မယ် မ မှန် ပါ ဘူး ။ အဲ့ ဒီ လို ကိ စ္စ ဆို မ မှန် ဘူး ဆို တာ ကို စာ ဖတ် သူ တွေ သိ လောက် တဲ့ အ ဆင့် လောက် တော့ ရှိ သင့် တယ် ။

စိတ် မ ကောင်း စ ရာ က မြန် မာ နိုင် ငံ မှာ အဲ့ ဒီ အ ဆင့် လောက် ကို မ သိ နိုင် ကြ တဲ့ ဝါ ဒ စွဲ ၊ ပု ဂ္ဂိုလ် စွဲ ၊ ပ ညာ စွဲ တွေ ရှိ နေ ကြ တယ် ။

တစ် နေ့ က တ က္က သိုလ် တစ် ခု ကို ဆယ် တန်း အောင် တွေ ကို အ မှတ် ခွဲ ပြီး တက် ခိုင်း ရ မှာ မ ဟုတ် ဘူး လယ် သ မား နဲ့ သူ တို့ သား သ မီး တွေ ကို ကျောင်း အိပ် ကျောင်း စား လုပ် ပြီး မ တက် မ နေ ရ ဆို ပြီး တက် ခိုင်း ရ မှာ လို့ ရေး တဲ့ စာ ကို နား မ လည် တဲ့ သူ တွေ ကို တွေ့ ခဲ့ ရ တယ် ။

မြန် မာ နိုင် ငံ မှာ အ သည်း ရော ဂါ အ ဖြစ် များ တယ် ။ ဖြစ် လာ ရင် ဆ ရာ ဝန် တွေ ဆေး ကု ပေး တာ ကောင်း လား ၊ ဆီ လျှော့ စား ပါ လို့ ပ ညာ ပေး ထား တာ ပို ကောင်း လား တွေး ကြည့် ကြ ပေါ့ ။

ဆီ လျှော့ စား ဖို့ အ သိ ရ သွား အောင် ပ ညာ ပေး တာ ဆ ရာ ဝန် တွေ စိတ် ဆိုး စ ရာ မ လို သ လို ဘယ် ဆ ရာ ဝန် မှ လည်း စိတ် မ ဆိုး ဘူး ။

ဓာတ် မြေ သြ ဇာ တွေ အ ချိုး ကျ ကျ အ သုံး မ ပြု တတ် လို့ မြန် မာ့ စား သောက် ကုန် တွေ နိုင် ငံ တ ကာ စံ ချိန် မှီ မ ဖြစ် နေ တာ ကို ကာ ကွယ် ဖို့ ဘယ် လို ၊ ဘယ် လောက် ၊ ဘယ် တော့ အ သုံး ပြု ရ တယ် လို့ ပ ညာ ပေး ပါ ဆို တာ ဘာ များ စိတ် ဆိုး နေ ကြ လဲ မ သိ ပါ ။

ပြန် ဖြေ ရှင် တဲ့ သူ တွေ က တ က္က သိုလ် က စာ တွေ ကို လယ် သ မား တွေ ကို သင် ပေး လို့ မ ရ ဘူး နား မ လည် ပဲ မ ပြော နဲ့ လို့ ပြန် ပြော ကြ တယ် ။

ဆေး တ က္က သိုလ် က ပ ညာ တွေ ကို လည်း ပြည် သူ တိုင်း ကို သင် လို့ ရ ချင် မှ ရ မယ် ။ ဒါ ပေ မဲ့ ဆီ လျှော့ စား ဆို တဲ့ ပ ညာ ပေး မှု ကို တော့ လူ တိုင်း နား လည် တယ် ။ နား လည် အောင် ပ ညာ ပေး ကြ ပေါ့ ။

စိုက် ပျိုး ရေး ပ ညာ ကို လယ် သ မား တွေ ကို သင် ပေး သင့် တယ် ဆို တဲ့ စ ကား ကို လူ တိုင်း နား လည် ပေ မယ့် အဲ့ ဒီ ကျောင်း က ဆင်း တဲ့ သူ တစ် ချို့ နား မ လည် ခဲ့ ကြ ဘူး ။

စာ ဖတ် တဲ့ အ ခါ မှာ ကိုယ် က ဘယ် ဖက် က မှ မ နေ ပဲ ဖတ် ကြည့် မှ စာ ရေး သူ ဘာ ကို ဆို လို လည်း လို့ သိ နိုင် မယ် ။ အ ခု စာ ဖတ် ကြ တဲ့ သူ အ များ စု က တစ် ဖက် ဖက် ကို ရပ် နေ ကြ တဲ့ သူ တွေ ကို လည်း တွေ့ ရ တယ် ။ ဒီ တော့ သူ တို့ က သူ့ ဖက် ကို အ ထိ မ ခံ တော့ ဘူး ။ သူ မ ကြိုက် တဲ့ ဖက် ကို ထိ ရင် ကြိုက် တယ် ။

စာ ရေး သူ ဆို တာ က အာ ဏာ ရှိ တဲ့ သူ မ ဟုတ် ဘူး ။ ဟို တစ် ယောက် ကို ကြိမ် ဒဏ် ပေး လိုက် ပါ ဆို လို့ လည်း ဘယ် သူ က မှ ခေါ် ရိုက် မှာ မ ဟုတ် ဘူး ။ သူ့ ကို ဒီ ကျောင်း ပေး တက် လိုက် ပါ ဆို လည်း ဘယ် သူ က မှ ခွင့် ပြု မှာ မ ဟုတ် ဘူး ။ ဒီ လောက် တော့ သိ ထား ဖို့ လို ပါ တယ် ။

စိတ် တွေ ရဲ့ သ ဘော က စ ဖြစ် ဖြစ် ချင်း မှာ သေး သေး လေး ပဲ ။ ဒါ ကို မ ဖျောက် လိုက် ရင် တ ဖြေး ဖြေး ကြီး လာ တတ် တဲ့ သ ဘော ရှိ တယ် ။ အ ကု သိုလ် လည်း အ တူ တူ ပဲ ။ ဒေ ဝ ဒတ် င ရဲ ဆင်း သွား ရ တာ အဲ့ ဒီ စ ဖြစ် လာ တဲ့ စိတ် ကို မ ဖျောက် လိုက် လို့ ကြီး သွား တာ ။

အ ခု မြန် မာ နိုင် ငံ မှာ တစ် ဖက် စွန်း ရောက် နေ တဲ့ စိတ် တွေ ကြီး လာ ကြ တယ် ။ ကာ ယ ကံ ရှင် ကိုယ် တိုင် က သိ ကြ မှာ မ ဟုတ် ပါ ဘူး ။ ဘေး လူ က သာ မြင် တာ ပါ ။

ပု ထု ဇဉ် လူ တိုင်း အ မှား ရှိ ပါ တယ် ။ ပု ထု ဇဉ် ဖြစ် တဲ့ ကိုယ် တိုင် လည်း အ မှား ရှိ ပါ တယ် ။

ဒီ အ မှား ကို မြင် တဲ့ သူ က ပြင် ပေး လိုက် ရင် လက် ခံ ပြီ ပြင် လိုက် ရုံ ပေါ့ ။ ဘာ ပြ ဿ နာ မှ မ ရှိ ပါ ဘူး ။ လူ တွေ က နတ် တွေ မှ မ ဟုတ် တာ ။

ကိုယ့် အ တ္တ မ စွန့် ချင် တာ နဲ့ လူ တွေ ၊ သင် ထား တဲ့ ပ ညာ တွေ ကို ကိုး ကွယ် လာ ကြ တာ တော့ ကိုယ့် သ ဘော ပါ ပဲ ။ ဘယ် လူ မှ ဘု ရား မ ဟုတ် ဘူး ဆို တာ နဲ့ ဘယ် ပ ညာ မှ မြတ် စွာ ဘု ရား ရဲ့ တ ရား တွေ လောက် မ မြင့် မြတ် ဘူး ဆို တာ သိ ထား ဖို့ တော့ လို ပါ တယ် ။ ကိုယ့် အ တ္တ ရှေ့ ရောက် လာ လေ လေ မ မြင် ရ လေ လေ ဖြစ် သွား ကြ တာ ပါ လိမ့် မယ် ။

သင် ထား တဲ့ ပ ညာ ကို အ ရမ်း တန် ဖိုး ထား ကိုး ကွယ် နေ ရင် ၊ ကိုယ် သ ဘော ကျ တဲ့ သူ ကို အ ရမ်း တန် ဖိုး ထား ကိုး ကွယ် နေ ရင် တော့ အ မှန် နဲ့ ကင်း ကွာ နေ မှာ ပဲ ။

ဒီ တော့ စာ ဖတ် ပြီး သ ဘော တ ရား ကို တွေး ရ ခက် နေ တဲ့ သူ တွေ လည်း အ စွဲ နဲ့ အ တ္တ ၊ မာ န တွေ လျှော့ ချ ထား ပြီး ” ပ ညာ ရှာ ပ မာ သူ ဖုန်း စား ” ဆို တဲ့ ဥ ပ မာ အ တိုင်း စာ ဖတ် ကြ ပါ မှ ဆို လို ရင်း ကို သ ဘော ပေါက် နိုင် ပါ လိမ့် မယ် ။

( ဘာ လို ထပ် ပြော နေ ရ လဲ ဆို တော့ တစ် ချို့ က Chat box ထဲ လာ ပြီ Debate လုပ် မ လား လို့ စိန် ခေါ် နေ ကြ တယ် လေ )

အ ဓိ က ပြော ချင် တာ က တော့ စာ ဖတ် ရင် စိတ် ရှင်း ရှင်း ထား ဖတ် တာ အ ကောင်း ဆုံး ပဲ လို့ ပြော ချင် တာ ပါ ။

မိုး တင့် ( ရန် ကုန် တ က္က သိုလ် ) 
————————————————————

” စိတျ ရှငျး ရှငျး ထား ပါ ”

EPN

ဆောငျးပါး၊ မေ ၁၁

ပို့ မယ့ျ ပို့ ကူ တို့ ရောကျ အောငျ ပို့ ပါ လို့ မွနျ မာ စ ကား ရှိ တယျ ။

သ ဘော က တော့ အ ဆုံး အ ထိ ရောကျ အောငျ ပို့ ပေး ပါ ပေါ့ ။ ကူ တို့ ဆိပျ ဆို တာ ကို တော့ သိ ကွ မှာ ပေါ့ ။

စာ ရေး တာ ကွာ လာ တော့ စာ ကို စဉျး စား ပွီး မ ရေး တော့ ဘူး စိတျ ထဲ ပေါျ လာ တာ ခြ ရေး လိုကျ တော့ တယျ ။ ဒါ ပေ မဲ့ အ ခု နောကျ ပိုငျး ပုဒျ မ တှေ အ သုံး ပွု တာ မြား လာ တဲ့ အ ပွငျ အ စှဲ တှေ ကွီး လာ ကွ တော့ စ ကား လုံး သ တိ ထား လာ ရ တယျ ။ ဒီ တော့ စာ ရေး ရ တာ မ လှတျ လပျ တော့ ဘူး ။

ဒီ အ ခါ စာ ကို ပ ရိ ယာယျ နဲ့ ရေး ရ တာ တှေ လညျး ရှိ လာ သ လို အ ကှကျ ကြောျ ပွီး ရေး ရ တာ တှေ လညျး ရှိ လာ တယျ ။ လုံး ဝ မ ထိ ရ မယ့ျ အ ရာ တှေ လညျး ရှိ လာ တယျ ။ ဒီ တော့ စာ ဖတျ သူ တှေ ဆန့ျ ကငြျ လာ တာ တှေ့ လာ ရ တယျ ။ ကိုယျ က ရေး တာ ဒီ ဟာ ဖွဈ ပေ မယ့ျ ဖတျ တဲ့ သူ က ဟို ဟာ လို့ ထငျ နေ ကွ တာ ခ ဏ ခ ဏ ပါ ။

ဘယျ လို ပဲ ဖွဈ ဖွဈ စာ ကို စိတျ ရှငျး ရှငျး နဲ့ ပဲ တည့ျ တည့ျ ရေး ပါ တယျ ။

ဒါ ကွောင့ျ စာ ဖတျ သူ က စာ ဖတျ ရငျ စိတျ ရှငျး နဲ့ ဖတျ ဖို့ လို တယျ ။

တဈ ဖကျ ဖကျ က ကွည့ျ ဖတျ ရငျ စာ ရဲ့ သ ဘော နဲ့ ဆို လို ရငျး ကို ဘယျ လောကျ ပ ညာ တှေ တတျ ပါ တယျ ပွော ပွော နား လညျ မှာ မ ဟုတျ ဘူး ။ ဥ ပ မာ

ဒီ လို အ ကွောငျး ကို လုပျ တဲ့ ဝနျ ကွီး ခြုပျ ကို ဖွဈ နိုငျ ရငျ ကွိမျ လုံး နဲ့ တငျ ပါး ကို ခပျ စပျ စပျ လေး ရိုကျ လိုကျ ခငြျ တယျ လို့ စာ ထဲ မှာ ထည့ျ ရေး တယျ ဆို ပါ စို့ ။ ဝနျ ကွီး ခြုပျ က သူ့ ကို ကွိမျ လုံး နဲ့ ရိုကျ မယျ ပွော လို့ ၅၀၅( ခ ) နဲ့ တ ရား စှဲ မယျ ဆို အ ဓိ ပါ်ပယျ ရှိ လား ။ ဝနျ ကွီး ခြုပျ ကို ထောကျ ခံ တဲ့ သူ က ၆၆( ဃ ) နဲ့ တ ရား စှဲ မယျ ဆို ဖွဈ သင့ျ သ လား ။

တ ကယျ ရိုကျ မှာ မ ဟုတျ သ လို တ ကယျ လညျး ရိုကျ လို့ ရ တာ မှ မ ဟုတျ တာ ။

လုပျ ခဲ့ ရငျ ပ ညာ မဲ့ တဲ့ အ ဓိ ပါ်ပယျ မ ရှိ လုပျ ရပျ ပဲ ပေါ့ ။ တ ရား ရုံး ရောကျ သှား လညျး အ နိုငျ ကငြ့ျ ပွီး သာ အ နိုငျ ယူ လို့ ရ ရငျ ရ မယျ မ မှနျ ပါ ဘူး ။ အဲ့ ဒီ လို ကိ စ်စ ဆို မ မှနျ ဘူး ဆို တာ ကို စာ ဖတျ သူ တှေ သိ လောကျ တဲ့ အ ဆင့ျ လောကျ တော့ ရှိ သင့ျ တယျ ။

စိတျ မ ကောငျး စ ရာ က မွနျ မာ နိုငျ ငံ မှာ အဲ့ ဒီ အ ဆင့ျ လောကျ ကို မ သိ နိုငျ ကွ တဲ့ ဝါ ဒ စှဲ ၊ ပု ဂ်ဂိုလျ စှဲ ၊ ပ ညာ စှဲ တှေ ရှိ နေ ကွ တယျ ။

တဈ နေ့ က တ က်က သိုလျ တဈ ခု ကို ဆယျ တနျး အောငျ တှေ ကို အ မှတျ ခှဲ ပွီး တကျ ခိုငျး ရ မှာ မ ဟုတျ ဘူး လယျ သ မား နဲ့ သူ တို့ သား သ မီး တှေ ကို ကြောငျး အိပျ ကြောငျး စား လုပျ ပွီး မ တကျ မ နေ ရ ဆို ပွီး တကျ ခိုငျး ရ မှာ လို့ ရေး တဲ့ စာ ကို နား မ လညျ တဲ့ သူ တှေ ကို တှေ့ ခဲ့ ရ တယျ ။

မွနျ မာ နိုငျ ငံ မှာ အ သညျး ရော ဂါ အ ဖွဈ မြား တယျ ။ ဖွဈ လာ ရငျ ဆ ရာ ဝနျ တှေ ဆေး ကု ပေး တာ ကောငျး လား ၊ ဆီ လြှော့ စား ပါ လို့ ပ ညာ ပေး ထား တာ ပို ကောငျး လား တှေး ကွည့ျ ကွ ပေါ့ ။

ဆီ လြှော့ စား ဖို့ အ သိ ရ သှား အောငျ ပ ညာ ပေး တာ ဆ ရာ ဝနျ တှေ စိတျ ဆိုး စ ရာ မ လို သ လို ဘယျ ဆ ရာ ဝနျ မှ လညျး စိတျ မ ဆိုး ဘူး ။

ဓာတျ မွေ သွ ဇာ တှေ အ ခြိုး ကြ ကြ အ သုံး မ ပွု တတျ လို့ မွနျ မာ့ စား သောကျ ကုနျ တှေ နိုငျ ငံ တ ကာ စံ ခြိနျ မှီ မ ဖွဈ နေ တာ ကို ကာ ကှယျ ဖို့ ဘယျ လို ၊ ဘယျ လောကျ ၊ ဘယျ တော့ အ သုံး ပွု ရ တယျ လို့ ပ ညာ ပေး ပါ ဆို တာ ဘာ မြား စိတျ ဆိုး နေ ကွ လဲ မ သိ ပါ ။

ပွနျ ဖွေ ရှငျ တဲ့ သူ တှေ က တ က်က သိုလျ က စာ တှေ ကို လယျ သ မား တှေ ကို သငျ ပေး လို့ မ ရ ဘူး နား မ လညျ ပဲ မ ပွော နဲ့ လို့ ပွနျ ပွော ကွ တယျ ။

ဆေး တ က်က သိုလျ က ပ ညာ တှေ ကို လညျး ပွညျ သူ တိုငျး ကို သငျ လို့ ရ ခငြျ မှ ရ မယျ ။ ဒါ ပေ မဲ့ ဆီ လြှော့ စား ဆို တဲ့ ပ ညာ ပေး မှု ကို တော့ လူ တိုငျး နား လညျ တယျ ။ နား လညျ အောငျ ပ ညာ ပေး ကွ ပေါ့ ။

စိုကျ ပြိုး ရေး ပ ညာ ကို လယျ သ မား တှေ ကို သငျ ပေး သင့ျ တယျ ဆို တဲ့ စ ကား ကို လူ တိုငျး နား လညျ ပေ မယ့ျ အဲ့ ဒီ ကြောငျး က ဆငျး တဲ့ သူ တဈ ခြို့ နား မ လညျ ခဲ့ ကွ ဘူး ။

စာ ဖတျ တဲ့ အ ခါ မှာ ကိုယျ က ဘယျ ဖကျ က မှ မ နေ ပဲ ဖတျ ကွည့ျ မှ စာ ရေး သူ ဘာ ကို ဆို လို လညျး လို့ သိ နိုငျ မယျ ။ အ ခု စာ ဖတျ ကွ တဲ့ သူ အ မြား စု က တဈ ဖကျ ဖကျ ကို ရပျ နေ ကွ တဲ့ သူ တှေ ကို လညျး တှေ့ ရ တယျ ။ ဒီ တော့ သူ တို့ က သူ့ ဖကျ ကို အ ထိ မ ခံ တော့ ဘူး ။ သူ မ ကွိုကျ တဲ့ ဖကျ ကို ထိ ရငျ ကွိုကျ တယျ ။

စာ ရေး သူ ဆို တာ က အာ ဏာ ရှိ တဲ့ သူ မ ဟုတျ ဘူး ။ ဟို တဈ ယောကျ ကို ကွိမျ ဒဏျ ပေး လိုကျ ပါ ဆို လို့ လညျး ဘယျ သူ က မှ ခေါျ ရိုကျ မှာ မ ဟုတျ ဘူး ။ သူ့ ကို ဒီ ကြောငျး ပေး တကျ လိုကျ ပါ ဆို လညျး ဘယျ သူ က မှ ခှင့ျ ပွု မှာ မ ဟုတျ ဘူး ။ ဒီ လောကျ တော့ သိ ထား ဖို့ လို ပါ တယျ ။

စိတျ တှေ ရဲ့ သ ဘော က စ ဖွဈ ဖွဈ ခငြျး မှာ သေး သေး လေး ပဲ ။ ဒါ ကို မ ဖြောကျ လိုကျ ရငျ တ ဖွေး ဖွေး ကွီး လာ တတျ တဲ့ သ ဘော ရှိ တယျ ။ အ ကု သိုလျ လညျး အ တူ တူ ပဲ ။ ဒေ ဝ ဒတျ င ရဲ ဆငျး သှား ရ တာ အဲ့ ဒီ စ ဖွဈ လာ တဲ့ စိတျ ကို မ ဖြောကျ လိုကျ လို့ ကွီး သှား တာ ။

အ ခု မွနျ မာ နိုငျ ငံ မှာ တဈ ဖကျ စှနျး ရောကျ နေ တဲ့ စိတျ တှေ ကွီး လာ ကွ တယျ ။ ကာ ယ ကံ ရှငျ ကိုယျ တိုငျ က သိ ကွ မှာ မ ဟုတျ ပါ ဘူး ။ ဘေး လူ က သာ မွငျ တာ ပါ ။

ပု ထု ဇဉျ လူ တိုငျး အ မှား ရှိ ပါ တယျ ။ ပု ထု ဇဉျ ဖွဈ တဲ့ ကိုယျ တိုငျ လညျး အ မှား ရှိ ပါ တယျ ။

ဒီ အ မှား ကို မွငျ တဲ့ သူ က ပွငျ ပေး လိုကျ ရငျ လကျ ခံ ပွီ ပွငျ လိုကျ ရုံ ပေါ့ ။ ဘာ ပွ ူ နာ မှ မ ရှိ ပါ ဘူး ။ လူ တှေ က နတျ တှေ မှ မ ဟုတျ တာ ။

ကိုယ့ျ အ တ်တ မ စှန့ျ ခငြျ တာ နဲ့ လူ တှေ ၊ သငျ ထား တဲ့ ပ ညာ တှေ ကို ကိုး ကှယျ လာ ကွ တာ တော့ ကိုယ့ျ သ ဘော ပါ ပဲ ။ ဘယျ လူ မှ ဘု ရား မ ဟုတျ ဘူး ဆို တာ နဲ့ ဘယျ ပ ညာ မှ မွတျ စှာ ဘု ရား ရဲ့ တ ရား တှေ လောကျ မ မွင့ျ မွတျ ဘူး ဆို တာ သိ ထား ဖို့ တော့ လို ပါ တယျ ။ ကိုယ့ျ အ တ်တ ရှေ့ ရောကျ လာ လေ လေ မ မွငျ ရ လေ လေ ဖွဈ သှား ကွ တာ ပါ လိမ့ျ မယျ ။

သငျ ထား တဲ့ ပ ညာ ကို အ ရမျး တနျ ဖိုး ထား ကိုး ကှယျ နေ ရငျ ၊ ကိုယျ သ ဘော ကြ တဲ့ သူ ကို အ ရမျး တနျ ဖိုး ထား ကိုး ကှယျ နေ ရငျ တော့ အ မှနျ နဲ့ ကငျး ကှာ နေ မှာ ပဲ ။

ဒီ တော့ စာ ဖတျ ပွီး သ ဘော တ ရား ကို တှေး ရ ခကျ နေ တဲ့ သူ တှေ လညျး အ စှဲ နဲ့ အ တ်တ ၊ မာ န တှေ လြှော့ ခြ ထား ပွီး ” ပ ညာ ရှာ ပ မာ သူ ဖုနျး စား ” ဆို တဲ့ ဥ ပ မာ အ တိုငျး စာ ဖတျ ကွ ပါ မှ ဆို လို ရငျး ကို သ ဘော ပေါကျ နိုငျ ပါ လိမ့ျ မယျ ။

( ဘာ လို ထပျ ပွော နေ ရ လဲ ဆို တော့ တဈ ခြို့ က Chat box ထဲ လာ ပွီ Debate လုပျ မ လား လို့ စိနျ ခေါျ နေ ကွ တယျ လေ )

အ ဓိ က ပွော ခငြျ တာ က တော့ စာ ဖတျ ရငျ စိတျ ရှငျး ရှငျး ထား ဖတျ တာ အ ကောငျး ဆုံး ပဲ လို့ ပွော ခငြျ တာ ပါ ။

မိုး တင့ျ ( ရနျ ကုနျ တ က်က သိုလျ ) 


Spread the love
error: ဤ website မှ အကြောင်းအရာများကို ကူးယူခွင့်မပြုပါ။